Cel mai valoros brand românesc, și în acest an, este producătorul de automobile Dacia, potrivit clasamentului realizat de Brand Finance. Primele șapte locuri din clasamentul celor mai valoroase branduri românești sunt ocupate de aceleași companii care au dominat topul și anul trecut. Ierarhia se schimbă abia de la locul opt în jos.
Top 10 cele mai valoroase branduri românești
1. Dacia (valoarea brandului: 1,243 miliarde de euro)
2. Emag (valoarea brandului: 458 miliarde de euro)
3. Dedeman (valoarea brandului: 304 miliarde de euro)
4. Petrom (valoarea brandului: 194 miliarde de euro)
5. DIGI / RCS&RDS (valoarea brandului: 186 miliarde de euro)
6. Banca Transilvania (valoarea brandului: 148 miliarde de euro)
7. Bitdefender (valoarea brandului: 118 miliarde de euro)
8. BRD (valoarea brandului: 112 miliarde de euro)
9. Electrica (valoarea brandului: 110 miliarde de euro)
10. BCR (valoarea brandului: 91 miliarde de euro)
(sursă foto: rotatiipeminut.ro)