Starbucks schimbă rețeta de Frappuccino cu una mai sănătoasă Magazin

Starbucks schimbă rețeta de Frappuccino cu una mai sănătoasă

După ce Frappuccino și-a pierdut popularitatea printre clienții Starbucks, firma s-a gândit că e nevoie de o schimbare. Starbucks încearcă să introducă o rețetă mai sănătoasă de Frappuccino. Pe o perioadă de mai mult de un an, compania a testat în liniște noile rețete Frappuccino și preparatele latte în 600 de magazine din California, Missouri și Rhode Island. Noua rețetă are la bază separarea aromelor de zahăr, relatează CNN.

Ce conțin noile rețete Starbucks?

Noua rețetă Frappucino conține mai puține calorii și mai puțin zahăr: un soi de caramel de 450 de grame conține 370 de calorii în loc de 420 și include 49 de grame de zahăr în loc de 67 de grame. În magazinele de testare, clienții primesc automat noile rețete care par a nu fi foarte diferite la gust de cele anterioare.

În ceea ce privește noua rețetă de Latte-uri aromate, Starbucks utilizează un pic mai mult lapte, deși acestea includ în continuare aproximativ aceeași cantitate de zahăr și calorii ca rețetele vechi. Diferența se face la separarea aromei de zahăr. Dacă unii clienți vor cere un preparat mai aromat, atunci se va adăuga doar aromă, fără ca băutura să devină mai dulce.

Noile rețete se testează în continuare. Un reprezentant al companiei a afirmat că feedback-ul din partea clienților este pozitiv  și de aceea vor continua să testeze noile variante ale produselor.

Starbucks face eforturi pentru a reduce cu 25% zahărul din băuturi până în 2020. Ca urmare a acestui interes, compania schimbă rețetele pentru Frappuccino și pentru Latte-uri.

De ce nu mai sunt clienții interesați de Frappuccino?

Când a apărut băutura Frappuccino, aceasta a ajutat la creșterea vânzărilor. Lucrurile nu mai sunt deloc roz în ultimii ani. Din 2016, vânzările pentru Frappuccino continuă să scadă. Starbucks a declarat că vânzările Frappuccino sunt în scădere, deoarece oamenii au devenit mai conștienți de ceea ce consumă și au mai multă grijă de sănătatea lor. Pentru a combate scăderea vânzărilor, Starbucks oferă băuturi reci cu conținut scăzut de zahăr, cum ar fi ceaiul glazurat și cappuccino cu spumă rece.

(sursă foto: Eater)