Armata engleză cheamă tinerii la arme Magazin

Armata engleză cheamă tinerii la arme

Noua campanie de recrutare a Armatei Marii Britanii vizează indivizii mai puțin atrași de acest domeniu și care au rămas blocați pe locuri de muncă plictisitoare. Astfel, ei speră să demonstreze că persoanele cu vârste cuprinse între 16 și 25 de ani dețin deja multe dintre atributele necesare în cadrul armatei, însă preferă să le respingă pe motiv că sunt irelevante sau stânjenitoare.

Campania, intitulată „Armata are nevoie de tine”, a fost lansată pe 3 ianuarie printr-o serie de anunțuri pe diverse posturi de televiziune și în mediul online, precum și postere și panouri publicitare. Anunțurile spun poveștile unor oameni ale căror slăbiciuni sunt văzute ca atuu-uri de către armată.

Prin această campanie, armata engleză speră să demonstreze că există potențial dincolo de stereotipurile generațiilor Z și millenials – persoane născute începând cu anii 1980 până la mijlocul anilor 2000.

Ministerul Apărării afirmă că 72% dintre tineri se descriu ca fiind ambițioși, dar se simt subapreciați și își doresc un loc de muncă care să aibă un scop real.

„Armata vede oamenii în mod diferit, suntem mândri să privim dincolo de stereotipuri și să observăm potențialul tinerilor”, a declarat generalul-maior Paul Nanson, șeful Departamentului de Recrutare din cadrul Armatei Marii Britanii. „Înțelegem această pornire a lor de a reuși și le recunoaștem nevoia de a avea un scop real într-un loc de muncă în care pot face ceva semnificativ”, a mai adăugat el.

Potrivit celor mai recente statistici guvernamentale, armata engleză numără 79.640 de soldați dintr-un necesar de 83.500, iar puterea acesteia se află într-o continuă scădere. Gavin Williamson, secretarul apărării, este de părere că oamenii sunt fundamentali pentru armată. Mai mult decât atât, el s-a referit la campania de recrutare ca la un apel puternic la acțiune, deoarece se adresează celor care doresc să facă o diferență ca parte a unei echipe.

(sursă foto: britisharmy)