Beyoncé și Jay-Z, cuplul miliardar: I’m not a businessman, I’m a business, man. Magazin

Beyoncé și Jay-Z, cuplul miliardar: I’m not a businessman, I’m a business, man.

Succesul în lumea muzicală aduce faimă, dar și mulți bani. Acest lucru s-a dovedit și în cazul celui mai celebru cuplu din industria muzicală. Beyoncé și Jay-Z au împreună o avere estimată la 1.255 miliarde de dolari, conform Forbes. Cei doi susțin în versurile melodiei „Boss” de pe albumul Everyting is love că stră-strănepotul lor se va naște deja bogat datorită averii pe care au construit-o împreună.

În topul Cele mai bogate femei din America realizat de Forbes, Beyoncé Knowles are în jur de 355 milioane de dolari, în timp ce soțul ei, Jay-Z, a strâns 900 de milioane de dolari.

Celebrul cuplu a fost deshis în spațiul public în legătură cu căsătoria, iar relația lor a fost expusă tot timpul. Și-au îmbinat viața personală cu cariera muzicală și au scos primul album comun, The Carters- Everything Is Love, și au concertat împreună în turneele On the Run.

„I’m not a businessman, I’m a business, man.”

Ideea după care se ghidează cuplul The Carters este aceea că ei sunt o afacere, nu oameni de afaceri. Motto-ul de viață al celui mai bogat cuplu din industia muzicală definește clar ambiția și scopul lor de a-și construi o avere uimitoare, folosindu-se de propria imagine.

Cum au strâns Beyoncé și Jay-Z această avere?

Averea lor este estimată la 1.255 miliarde de dolari. Da, ați citit bine. Să vedem cum au stâns această sumă imensă de bani.

Vânzare de albume și single-uri

Când vine vorba de vânzări unice, Beyoncé este câștigătoare. A câștigat 26 de milioane de dolari din single-uri digitale, în timp ce soțul ei a câștigat 23 de milioane de dolari. Jay-Z câștigă teren la vânzările de albume, strângând 27.5 milioane de dolari. Bey a făcut doar 13 milioane de dolari din albume.

Concerte

În prezent, cei doi organizează al doilea turneu comun, On the Run II, care se estimează că va ajunge la aproximativ 200 de milioane de dolari, informează Cosmopolitan. În primul turneu On the Run, cei doi au câștigat 5 milioane de dolari pentru fiecare spectacol, în total, 95 milioane de dolari.  

Turneul lui Jay-Z din 2017 numit 4:44 a însumat 48,7 milioane de dolari. Beyoncé a avut cele mai mari încasări în urma turneului din 2016, câștigând 256 milioane de dolari.

Bonus: Beyoncé a câștigat mai bine de 3 milioane de dolari pentru apariția de la festivalul Coachella în 2018. Spectacolul ei a durat 105 minute, ceea ce înseamnă 28.571,43 dolari pe minut.

Produse

Beyoncé și-a lansat propria linie de haine numită Ivy Park, dar și o linie de parfumuri. În 2013, a vândut un parfum de 400 de milioane de dolari. Să recunoaștem, trebuie să plătești mult pentru a mirosi ca Beyoncé.

Promovări

Promovarea brandurilor de către celebrități a câștigat teren în lumea publicității, o astfel de campanie având un real succes. Beyoncé și Jay-Z au colaborat cu branduri renumite precum: Tommy Hilfiger și Armani, dar, bineînțeles, nimic nu depășește contractul de 50 de milioane de dolari pe care l-a încheiat cu Pepsi în 2012.

Tidal și Roc Nation

Jay-Z a cumpărat serviciul de streaming Tidal pentru 56 de milioane de dolari, iar Forbes raportează că acum costă 600 de milioane de dolari, ceea ce înseamnă că a câștigat mult din investiția respectivă. Nici Beyoncé nu este mai prejos. Cântăreața deține de asemenea, o parte din Tidal și a făcut ca albumui ei, Lemonade, să fie disponibil exclusiv pe această platformă.

Alte proiecte

Jay-Z este implicat și în alte proiecte din care câștigă mulți bani. Spre exemplu, deține un lanț de restaurante numit Clubul 40/40 și fabuloasa șampanie Armand de Brignac.

 

(sursă foto: Youtube)