Ghișeul.ro raportează după primul semestru al acestui an peste peste 300 milioane euro colectate, 2,7 milioane de tranzacții și 1,8 milioane de utilizatori activi.
Reprezentanții platformei ghișeul.ro susțin că în primele 6 luni ale acestui an, s-au înregistrat peste 2,6 milioane de tranzacții care însumează aproape 1500 de milioane de lei iar numărul persoanele active pe platformă a ajuns la 1,8 milioane.
Country managerul Mastercard România, Cosmin Vladimirescu a declarat că: „Prin platforma Ghişeul.ro avem 1,62 plăţi făcute pe card online vs. 1,43 plăţi făcute fizic la ghişeu. Numai în ultima săptămână au fost făcute aproape 100.000 de tranzacţii în valoare de 45 milioane de lei.“
Datele celor de la Mastercard prezintă și un clasament al orașelor în ceea ce privește plata taxelor și a impozitelor online. Bucureștiul se află detașat pe primul loc, cu un procent de 40%. Pe locul doi se află Baia Mare cu 8%, Clujul este abia pe locul trei (3%). Pe locurile patru și cinci se află Brașovul (2,9%) respectiv Timișoara (2,5%).
Compania care se ocupă de întreținerea și dezvoltarea platformei ghișeul.ro se numește Indeco Soft și este din Baia Mare.
Citește și Wizz Air distruge vacanțele a mii de români.