Samsung plănuiește să păcălească milioane de oameni să creadă că televizoarele lor s-au stricat, ca parte a unei noi campanii care se anunță a fi extrem de controversată.
În timpul unora dintre cele mai populare programe TV din Marea Britanie – inclusiv finala Ligii Campionilor de pe 26 aprilie și serialul „Coronation Street” – compania sud-coreeană va afișa un scurt anunț, special creat pentru a păcăli oamenii să creadă că televizoarele din propriile locuințe au suferit anumite defecțiuni tehnice. Ecranele vor începe să clipească, ca apoi să se oprească complet.
În total, peste opt milione de televizoare vor fi „stricate”, ca parte a unei campanii care va afecta, totodată, și ecranele de cinema pe care va fi redat filmul „Solo: A Star Wars Story”.
Samsung a precizat că scopul campaniei este promovarea tehnologiei Ambient Mobile pentru noile sale televizoare QLED, o funcție care le permite acestora să se integreze perfect în spațiu și să devină aproape invizibile. „Această campanie unică a fost concepută pentru a sublinia mesajul nostru în cel mai dramatic mod posibil și pentru a reaminti publicului că televizoarele lor sunt niște simple ecrane negre în 90% din timp”, a declarat Rebecca Hirst, directorul de marketing al companiei.
(sursă foto: Video Blocks)