Publicația Time a fost cumpărată de miliardarul Marc Benioff, co-fondatorul companiei Salesforce, și de soția sa, Lynne Benioff. Suma pentru care cei doi au obținut celebra revistă este în valoare de 190 milioane de dolari, informează Forbes. Vânzarea a fost anunțată duminică de agenția media, Meredith, la numai opt luni după ce și-a finalizat achiziționarea de 2,8 miliarde de dolari pentru Time Inc.
Un nou capitol în istoria Time
„Puterea Time a fost întotdeauna în modul unic de a povesti oamenilor problemele care ne afectează și ne conectează pe toți”, a scris Benioff. „Este o comoară a istoriei și a culturii noastre”, a adăugat acesta.
Potrivit comunicatului de presă al agenției media Meredith, proprietarii nu vor avea dreptul să ia decizii jurnalistice, iar conducerea actuală a executivului va rămâne intactă. Angajații Time sunt foarte bucuroși de noua achiziție și de interesul pentru aprecierea jurnalismului de calitate pe care ei l-au promovat de-a lungul timpului. „În numele întregii echipe Time, suntem foarte încântați să începem următorul capitol din istoria noastră”, a declarat Edward Felsenthal, redactor-șef. „Echipa este inspirată de angajamentul lor față de jurnalismul de calitate și de încrederea în munca pe care am făcut-o pentru a transforma și a extinde brandul în noi direcții.”
Fondatorul din sectorul tehnologiei este estimat de Forbes la 6,7 miliarde de dolari. Marc Benioff este cel mai recent miliardar care a cumpărat o publicație tradițională, care apare în format fizic. În 2013, fondatorul Amazonului, Jeff Bezos, a achiziționat Washington Post pentru suma de 250 milioane de dolari. La acel moment, publicația se confrunta cu scăderea veniturilor din publicitate și a numărului cititorilor. La începutul acestui an, miliardarul Pharma Patrick Soon-Shiong a cumpărat Los Angeles Times pentru 500 de milioane de dolari.
Schimbările în media au afectat publicația
Publicația Time a fost afectată de schimările în media și creșterea interesului pentru online. Vânzările de la chioșcuri au scăzut, iar revista a fost nevoită să reducă tirajul cu o treime. Pe fondul unei expansiuni rapide a audienței în zona de digital, Time a atins peste 30 de milioane de vizitatori unici pe lună, cu o creștere de peste 15% în ultimii trei ani, potrivit comScore-up.
(Sursă foto: Meridian Magazine)