Campania electorală. Asta ne mai lipsea Opinii

Campania electorală. Asta ne mai lipsea

Campania electorală este în toi. S-au dres vocile, s-au ascuțit promisiunile și s-au stabilit obietivele. Pe la televiziuni deja nu prea mia vedem altceva în afara unor negocieri de la distanță dintre adversari și prieteni politici. Gata, a trecut și pandemie și criză și toate nenorocirile pământului. Ce contează ce se întâmplă în lume, în Europa și Statele Unite, în Brazilia… Ce contează că medicii urlă peste tot că totuși nu e trecut de tot acest virus păcătos și că trebuie totuși să avem grijă, să fim responsabili și cu băgare de seamă… Nu îi mai interesează absolut nimic. Totul este despre ei acum și nu putem să nu ne întrebăm: oare nu a fost despre ei dintotdeauna iar noi, ca fraierii, am mușcat-o?

Iohannis și Orban se calcă pe picioare care să iasă primul la televizor să înjure PSD-ul. Ciolacu caută din priviri aliați prin studiourile televiziunilor și speră să fie salvat de Tăriceanu și Ponta. USR și PLUS își continuă campania de 1 iunie cu cărți de colorat pe Facebook și Instagram. Ei sunt total paraleli și rupți de ceea ce se întâmplă în țara asta sau pe scena politică.

Campania electorală: două alințe puternice, față în față

Victor Ponta și al său Pro România se pare că sunt singurii câștigători de pe urma ultimului an. Deja omul și-a anunțat intenția de a candida la prezidențialele din 2024 și joacă în consecință. Ce e drept, reușește săcapitalizeze și se comportă precum un adevărat lider politic: vorbește bine și minte cu zâmbetul pe buze.

După toate probabilitățile, vom avea o confruntare de proporții atât la alegerile locale, cât și la cele parlamentare. La cele locale, stânga și dreapta se duelează în 2 alianțe puternice, fapt ce ne duce la sistemul american: PSD cu Pro România și cu ALDE deoparte, PNL cu USR-PLUS și cu PMP de cealaltă. Și iată cum din nou arbitrul este ungur. Dar asta nu ne mai surprinde demult.

Citește și:
Legea privind orele de educație sexuală în școli, modificată de PNL și PSD
Produsele cosmetice intens promovate de vedete s-au dovedit a nu fi ceea ce par în mediul online