Noutăți de la Facebook Business

Noutăți de la Facebook

Compania americană Facebook a avut conferința anuală F8, în care a anunțat noi schimbări la câteva dintre produsele sale. Iată cele mai importante anunțuri făcute de șeful Facebook în cadrul acesteia.

Clear History

Zuckerberg a anunțat că utilizatorii vor primi, în următoarele luni, un buton nou care le va permite să șteargă istoricul de navigare, precum și toate cookie-urile culese de Facebook până în acel moment.

„În browser-ul tău, există o opțiune simplă de a șterge cookie-urile și istoricul de navigare. Ideea este că foarte multe site-uri au nevoie de cookie-uri pentru a funcționa cum trebuie, dar tot trebuie să poți renunța la istoric atunci când vrei tu. Construim o versiune a acestei funcții pentru Facebook. Va fi simplu un buton simplu care îți va permite să golești istoricul de navigare pe Facebook – lucrurile pe care ai dat click, site-urile pe care le-ai vizitat și așa mai departe”, a scris Mark Zuckerberg pe Facebook.

Mai mult decât atât, utilizatorii vor avea posibilitatea să vadă ce site-uri și aplicații trimit date despre ei către Facebook, iar cei care își doresc vor putea alege să nu le fie stocate aceste informații personale.

Facebook intră pe nișa aplicațiilor de dating

Facebook va avea un serviciu de „dating”, în genul aplicației Tinder. Cumva, Facebook se întoarce la origini. Înainte de Facebook, Zuckerberg, împreună cu colegul său, Eduardo Saverin, a creat FaceMash, un website care era disponibil doar pentru studenții de la Harvard, el fiind extins mai târziu și pentru restul universităților din S.U.A. și Canada. Aplicația de „dating” va fi construită în cadrul Facebook și va fi lansată anul acesta, dar va fi opțională și nu va fi publică.

„Sunt 200 de milioane de oameni pe Facebook ce au ca status al relației singur”, a spus Zuckerberg în cadrul conferinței dezvoltatorilor F8. Facebook încearcă să îi atragă pe utilizatori să întâlnească oameni și, astfel, să crească interacțiunea din rețea.

Butoane de „upvote” și „downvote”

După ani de cereri și așteptări, Facebook va lansa un buton de upvote/downvote, pe care utilizatorii din întreaga lume să îl folosească pentru aprecierea și dezaprobarea comentariilor.

Un Facebook Messenger mai simplu

Utilizatorii s-au plâns de multă vreme că Facebook Mesenger a devenit mult prea complicat și au fost adăugate prea multe funcții. Compania dorește să simplifice aplicația, care va avea și un mod Dark, în perioada următoare.

(sursă foto: Digital Trends)