Onlime - Pentru o minte fresh Pentru o minte fresh
  • Actual
  • Business
  • Sport
  • Magazin
  • Opinii
  • Recenzii
  • Interviuri
  • Despre noi
  • Contact
McDonald’s și alte branduri celebre și-au modificat logo-urile pentru a promova distanțarea socială Business 30 martie 2020 de Diana

McDonald’s și alte branduri celebre și-au modificat logo-urile pentru a promova distanțarea socială

Tweet

Mai multe branduri celebre au ales să își modifice logo-ul pentru a arăta că țin cont de distanțarea socială și implicit de sfaturile autorităților pentru stoparea pandemiei de coronavirus. Prin reinterpretarea logo-urilor și promovarea unor mesaje de responsabilitate socială, companiile arată că le pasă de oameni și îi îndeamnă să păstreze distanța.

Termenul de distanțare socială a devenit popular în contextul stopării răspândirii virusului COVID-19. Oamenii sunt rugați să păstreze distanța socială, adică să stea la o distanță de 2-3 metri unii față de ceilalți pentru a reduce riscul de a contacta boala.

Iată cum arată distanțarea socială în logo-urile celor mai celebre branduri din lume.

McDonald’s Brazil

Sursă foto

Coca-Cola

Sursă foto

Audi

Sursă foto

Volkswagen

Sursă foto

Citește și Donații din partea companiilor și persoanelor publice din România pentru lupta împotriva COVID-19.

audicoca-colacoronavirusdistantare socialalogomcdonald's

Articole asemănătoare:

Magazin 10 februarie

Premieră mondială: cum arată noul Audi E-tron GT?

Business 16 octombrie

Audi a acceptat să plătească amenda de 800 de milioane de euro în scandalul emisiilor de pe mașinile diesel

Business 22 iunie

Germania va începe testarea taxiurilor zburătoare

Business 18 iunie

Rupert Stadler, șeful Audi, a fost reținut în scandalul Dieselgate

Business 4 iunie

Audi Q8, gata de premiera mondială de mâine

COPYRIGHT ONLIME 2025 - TOATE DREPTURILE REZERVATE.
Onlime - Pentru o minte fresh